Coffee House...once again

1/20/2012


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Tässä minä ja kaverini edestä, takaa ja sivulta...ja tässä meidän tyhjät lasit. Kiinnostavaa eikö totta?
Joo tiiättekö, nyt ei jotenkin vaan irtoa mitään. Käytiin kattelemassa Karjasilta pirskeitten menoja, mutta se ulkona varpaat jäässä seisoskelu ei innostanu kauaa ja se oli meidän osalta sitten siinä.
Yleensä mulla on tosi harvoin huonoja päiviä, mutta viimeaikoina niitä on ollu ihan hämmästyttävän monta. Eilinen oli ihan kamala! Luulin, että matikan testi kruunais koko hirveän päivän, mutta ei! Eiköhän Hanna vielä heittäny mua kuviksen tunnilla Buenolla suoraan otsaan ja nauro siihen päälle. Enkä meinannu löytää mun akvarellivärejä ja muutenkin se maalausta esittävä juttu meni ihan höpöksi. Opiskelu on menny kanssa aivan höpöksi. Päätin skarpata ja tein eilen illalla taas pitkästä aikaa läksyt. Olin niin tyytyväinen itteeni kun olin keskittyny jokaisella tunnilla enkä höpissy turhia. Se ylpeys vaan katkesi heittämällä, ranskan sanakokeitten läimähtäessä pulpetille...nelonen!?



4 kommenttia:

21. tammikuuta 2012 klo 0.03 , Blogger ILONA ☮ kirjoitti...

haha linkattii meijän postauksiin sama biisi! connection ;-)

 
21. tammikuuta 2012 klo 10.37 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

unohat aina näistä sun kertomuksista että sää kyllä kostit sen headshotin aika karmaisevalla tavalla :---DDd
-punna

 
21. tammikuuta 2012 klo 13.10 , Blogger Siiri kirjoitti...

krömhöm se on asia erikseen!

 
22. tammikuuta 2012 klo 19.31 , Blogger Alina kirjoitti...

Ihana blogi ja oot vielä oulustakin :) jään seuraileen

http://flashbackalina.blogspot.com/

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu