Hei lainaa kundi sun lautaa

1/17/2012

Pävän puheenaihetta ei varmaan kovin montaa kertaa tarvi arvata...Otsikko kertoo kaiken. Hanna laulo tuota koko päivän! Enkä meinaa mitenkään hyvällä...
Eilinen ja tämäilta on menny kuvistöitä tehdessä, koska hyppäsin yhtäkkiä Hannan kanssa samaan kuvisryhmään. Se opettaja meinas, että mä muutenkin istun aina hypärillä siellä muitten seurana niin sama kait mun on se kurssi ottaa. Vielä tällain kesken jakson, mutta mikäs siinä kun se kerran opettajalle sopi :)

Ja vielä nopeesti Oriflame asiaa eli käykäähän kattomassa nettisivulta uusia tarjoustuotteita! Varsinkin kynsilakat on nyt tooosi halpoja!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Sain tuon meikinpuhdistusaineen testattavaksi jo joku aika sitten, mutta nyt vasta kerkesin kokeilemaan. Täytyy myöntää kamala tosiasia, että mä en ikinä käytä meikinpuhdistusainetta joten kokemusta eri tuotteista ei oo. Olin tähän kuitenki tosi tyytyväinen ja varmaan on parasta myös mun kasvoille, että alan käyttämään sitä säännöllisesti...
Jos haluatte tilata tuotteita, niin voitte laittaa sidebarissa näkyvään osoitteeseen meiliä tai ilmottaa vaikka suoraan mullekin.
Heii ja kunhan STSblogi tässä lähipäivinä julkaistaan niin laitan tänne linkkiä :)
Hyvää Yötä!

Tunnisteet: ,



2 kommenttia:

17. tammikuuta 2012 klo 22.24 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

NO EN VOI MITTÄÄ JOS TUO 13V LAPSIRILLUTUS SOI PÄÄSSÄ?!?!?!!

 
18. tammikuuta 2012 klo 17.13 , Blogger Siiri kirjoitti...

Ei tarvi montaa kertaa arvata kuka anonyymi asialla...

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu