Just meet me in the memory

5/24/2012

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket
Sori parin päivän hiljaiselosta! Kokeisiin lukeminen on vieny aikalailla kaiken ajan, niin tylsältä ku se kuulostaakin. Oikeestaan nytki mun pitäs olla kaikkea muuta ku tekemässä blogipostausta tai lukemassa STSn student handbookia, joka saapu tänään postissa. Vaihtovuosi nyt vaan on kokoajan yhä enemmän mielessä, mitä lähempänä se lähtö on. Tänään just mietittiin Ilonan kanssa, että minkähännäkösenä tuun sieltä pois. Ilona ja Sandy meinas tulla hakemaat mua lentokentältä sillä Sandyn tulevalla citymaasturilla :D Toivottavasti en astu koneesta ulos ainakaan platinablondina tai rastapäisenä. Viimestään siinä vaiheessa ku oon suunnittelemassa jotain rastojen laittoa niin herättäkää mut todellisuuteen joohan. Toisaalta on ihan se ja sama miten muutun ulkoapäin, mutta enemmänki mua huolettaa se miten kaikki mun rakkaat ihmiset ja kuviot muuttuu täällä. Päivä päivältä hoksaan kuinka tärkeitä nää kaikki on ja mitä lähemmän lähtöä mennään niin sitä lujemmin yritän pitää niistä kiinni. Julian kanssa kahville mentäessä ekat sanat on yleensä "hei ihana nähä pitkästä aikaa", mutta äää miettikää sitä, että se "pitkästä aikaa" on kohta ihan oikeeesti pitkä, yli 10 kuukautta!



6 kommenttia:

24. toukokuuta 2012 klo 17.39 , Blogger ILONA ☮ kirjoitti...

ei rastoissa mitään vikaa ole :<

 
24. toukokuuta 2012 klo 20.53 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hei tee joku kaveripostaus tai joku vanhoja kuvia!

 
24. toukokuuta 2012 klo 21.31 , Blogger Siiri kirjoitti...

Ei ookkaa! mutta kuvittelepa ne mulla...

Oon jo tehny kyllä aika monta sellasta mutta pitää miettiä :) kiitti ideasta!

 
25. toukokuuta 2012 klo 0.22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kiva blogi siiri :)

 
25. toukokuuta 2012 klo 0.44 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tykkään sun blogista ja tyylistäsi, ois kiva jos tekisit postauksen sulle tärkeistä ihmisistä ja oliko nykynen poikaystäväsi ensimmäinen sulle ja olitko sinä hänelle? jatka samaan malliin, pystyn samaistumaan sinuun ja tyyliisi 100%

 
25. toukokuuta 2012 klo 13.28 , Blogger Siiri kirjoitti...

Voi että kiitos teille :)
Voisin harkita semmosta postausta! Ja oikeestaan nykynen poikaystävä ei ollu ensimmäinen mulle :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu