229 days until LONDON

10/18/2013

Untitled
JIIHAA! Vahvasti näytää siltä, että mä lähen ens kesäksi taas maailmalle!
 Au pair perheitä sateli ja yks niistä jäi erityisesti mieleen. Lontooseen siis käy suunta ja siellä olis tarkotuksena vietää lastenhoito hommissa 2 kuukautta. Elokuussa taas takasin Suomeen koulunpenkille. En malta oottaa, että pääsen kirjottelemaan blogia sieltä ja kertomaan kaikkia kuulumisia ja ottamaan kuvia. Blogin kirjottaminen täältä Suomesta tuntuu niin tylsältä ja mun kuvat koostuis vaan lukiokirjoista...onneks enskesänä pääsen postailemaan Lontoosta käsin. Ja ennen kaikkea pitämään huolta pienestä tytöstä :) Arkipäivät on lastenhoitotöitä ja viikonloput vapaata. Tämän tiedon avulla jaksaa tsempata kouluvuoden loppuun!



8 kommenttia:

18. lokakuuta 2013 klo 15.26 , Blogger Sonja kirjoitti...

Voi, kuulostaapa mahtavalta! :-) Ite oon mitä todennäköisimmin lähössä lukion jälkeen puoleksi vuodeksi myös au pairiksi, tosin vähän eri paikkaan, Irlantiin...

Mutta että tosi innolla minäkin oottelen että pääsen ensi kesänä lukemaan sun kokemuksia sieltä! :-)

 
18. lokakuuta 2013 klo 18.01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Upeeta, onnea! :)) Lontoo on mahtava! Mistä kautta etit noita perheitä? :)

 
18. lokakuuta 2013 klo 21.13 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Muakin kiinnostais lähtee au pairiksi. :O Onko sulla lastenhoitokokemusta/vaaditaanko sitä minkä verran? Mulla ei nimittäin oikeen ole, mutta vois jonkun MLL:n lastenhoitokurssin käydä.. Entä mitä kautta löysit perheen? =)

 
19. lokakuuta 2013 klo 12.20 , Blogger Siiri kirjoitti...

Oi ihana juttu Sonja! Oon kuullu Irlannista pelkkää hyvää nii oon varma, että tulee unohtumaton kokemus! Tsemppiä sinne :)

 
19. lokakuuta 2013 klo 12.24 , Blogger Siiri kirjoitti...

Oi kiitti olipa rohkasevia kommenteja!
Mä löysin perheen easyaupair.com sivustolta, josta perheet otti mun profiilin perusteella yhteyttä. Kannattaa tehä se profiili huolella ja oon varma, että pyyntöjä satelee! Varsinki ku suomalaisuus on niin arvostettu muualla maailmassa.

Mulla on jonkin verran lastenhoitokokemusta. Lähinnä serkkujen hoitamista kesäsin ja se vaihtovuosi jollon hoidin mun hostperheen tyttöjä aina välillä. Jotkut perheet vaatii enemmän kokemusta ja toiset ei :) monille riittää kokemuksesta se, että on pienempiä sisaruksia perheessä. Mutta ehottomasti kannattais mennä tuommoselle kurssille! Sais myös itelle varmemman olon :)

 
19. lokakuuta 2013 klo 15.56 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voooiii eiii, nytkö monet on jo hakeneet :S Ite valmistun nyt keväällä ja haluaisin pitää välivuoden au pair-hommissa, mutta suunnittelin vasta jouluna hakevani. :-D Ehkä pitäiskin jo nyt alkaa hommiin

 
19. lokakuuta 2013 klo 15.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voiii eii, itse ajattelin vasta joulun jälkeen lähetellä hakemuksia au pair-paikoista. :-D Mutta näköjään moni jo hommannut paikan, nyt tulee kiire..

 
19. lokakuuta 2013 klo 23.51 , Blogger Siiri kirjoitti...

Mä olin kyllä vähän aikasessa!
Että ehit vielä :D Mutta kannattaa kyllä ainaki ennen joulua hakea

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu