Paina kaasu pohjaan, anna elämän mennä

5/07/2014

Keskiviikkopäivän asua. Kävin äitin vaatehuoneessa löytöretkellä ja nappasin mukaani tuon mustan pitkän liivin. Ikinä en oo sitä äitin päällä nähny enkä varmasti tuu näkemäänkään...taitaa olla jääny nuoruusvuosilta talteen. Hyvä vaan, minä lainaan! Tänään kävin taas kirppariostoksilla ja tein askartelu löytöjä. Ihana päästää tuunailemaan vanhoista jutuista uusia. Esittelen mun löydökset sitte myöhemmin :) Kevät on selvästi tuonu mukanaan jonku ihme kirppari buumin, koska oon kiertäny kaikki Oulun kirpputorit useampaan otteeseen tässä parin päivän sisällä.



2 kommenttia:

7. toukokuuta 2014 klo 18.13 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

miten oot värjänny sun hiukset? tai siis nuo on ihan sairaan ihanat nuissa alemmissa kuvissa mutta pihalla otetuissa kuvissa näyttää kui sulla ois lisäkkeet :D ihana asu!!

 
7. toukokuuta 2014 klo 21.53 , Blogger Siiri kirjoitti...

Mulla on pidennykset :) Oon värjänny oman tukan saman väriseksi, mutta nyt juurikasvun takia ei enää näytä kovin hyvältä. Kohta kampaajalle haha.
Ja kiitos paljon :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu