Newbies

9/28/2014

Luonnon helmasta ollaan selvitty ja blogin parissa taas :) Aattelin päivitellä teille mun viimeaikasia hankintoja, joista suurinosa on kirpparilta. Toppilaan on tullu uus kirppis ja kahlin sieltä ihan mojovan saaliin. Mulla on selvästi joku kirppismuudi päällä, koska oon kiertäny kaikki Oulunkirpparit läpi moneen kertaan ja aina on ollu jotain tuomista mukana. siiri 026 Mun uus laukkulöytö pääsee käyttöön heti tiistaina uuden lukiojakson merkeissä. Viimejaksossa mulla ei ollu yhtään ainoata kurssia ja koululla tuli harvemmin käytyä. Kirjotusten jälkeinen rentoilu saa imeisesti riittää ja tiistai alkaa aikasella herätyksellä äidinkielen parissa, hurraa... siiri 021 Oon ylpee mun takkilöydöstä, joka makso vaivaiset 5 euroa ja lämmitti hyvin Helsinginreissun ajan... kunnes tulin takas Ouluun ja alko nää kivat yber kylmät syyskelit. Kukkableiseri on mun uus lemppari! siiri 015 Helsingissä shoppailu jäi kaiken kiireen takia vähemmälle ja ostin vaan pari pokkaria. Ens viikolla olis tarkotuksena käyä kattomassa tuo Jos vielä jään leffassa. siiri 010 Isoveli toi tuliaisia Espanjasta! siiri 009 siiri 006 Aloe Vera tuoteet on meidän Äitin uus villitys ja se on alkanu markkinoimaan niitä kaikille sukulaisille ja naapureille. Harva se päivä meidän olohuone on täynnä rouvia, joilla juttua riittää... Äiti oli ihana ja tilas mulle tämmösen kauan odotetun meikkisalkun. Tuli enemmän kuin tarpeeseen, koska nyt saan vihdoin jotain järkeä mun pursuileviin meikkipusseihin, joitten sisällöissä ei oo mitään kontrollia. Salkku on tosi iso ja sinne mahtuu kaikki purkit ja pöperöt!
siiri 017 Ja sain myös vihdoin teetettyä Kanadareissusta kirjan :) Nää on ihania muistoja!



0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu