Weekend feelings

10/24/2014

Syksy on ihan selvästi muuttunu talveksi. Nukuin taas pitkään niin ku lomalla kuuluu ja katoin ikkunasta. Ihana talvifiilis tuli heti! Tässä tosiaan mun viimeaikasia lukukokemuksia :) Gone Girl-leffa pitää ehottomasti mennä kattomaan, koska kirja vaikuttaa niin lupaavalta. Kuvia 003Kuvia 005Kuvia 010 Osa noista on vielä lukematta, mutta säästän niitä pimeille talven illoille.
Mun ihanat uudet kengät samaiselta kirpparikierrokselta mistä löysi mun punasen paidan. Tuntuu, että yhtäkkiä oon tehny hirveesti kirppislöytöjä!

siiri 029Kuvia 014 2
Nyt lähen juhlistamaan Alman synttäreitä ja kattomaan meijän koulun vahtimestarin keikkaa...:D Ihanaa viikonloppua kaikille!



4 kommenttia:

26. lokakuuta 2014 klo 18.32 , Blogger Alma kirjoitti...

Ei luoja mikä ihana paita!!! sinä se olet tyylikäs siiriseni :3

 
26. lokakuuta 2014 klo 20.39 , Blogger Siiri kirjoitti...

Oi Alma kiitos <3

 
19. joulukuuta 2014 klo 0.11 , Blogger Saana kirjoitti...

Vaau joko on Kunderan Olemisen sietämätön keveys päässy luettavaksi? Jos on, nii oliko äärimmäisen tylsä vai hyvä teos? Oon luullu olevani ainut oman ikäseni, jolla kyseinen kirja on lukulistalla!

 
21. joulukuuta 2014 klo 1.23 , Blogger Siiri kirjoitti...

Et varmasti ole ainoa! onhan tuo todella arvostettu teos :) Ite oon ehtiny vasta alle puoleen väliin mutta so far so good. Suosittelen!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu